تکنولوژی

5 بازی برتر در Quest2

oculus Quest 2 یک هدست ارزان و آسان برای استفاده است که طیف گسترده ای از تجربیات را برای همه نوع افراد ارائه می دهد. مسلماً، کتابخانه محتوا به شدت به سمت بازی‌ها متمایل است، که بسیاری از آنها گیمرهای باتجربه‌ای را هدف قرار می‌دهند که راه خود را در مورد گیم‌پد می‌دانند. بنابراین، اگر به تازگی وارد کل این بازی هستید، یا اگر می خواهید هدست خود را به شخصی بدون تجربه بازی نشان دهید، از کجا شروع کنید؟

کتابخانه بازی Quest اکنون در مجموع نزدیک به 300 بازی و برنامه دارد. در میان آن‌ها، بازی‌های گسترده‌ای مانند The Walking Dead: Saints & Sinners وجود دارد که یک «بازی گیمر» عالی است، اما برای افرادی که به‌تازگی نحوه استفاده از یک کنترلر (VR یا غیره) را یاد می‌گیرند آسان نیست. خوشبختانه تعداد زیادی بازی Quest وجود دارد که برای مبتدیان و بازیکنان با تجربه بسیار ساده، ساده و سرگرم کننده هستند.

چه در زمینه واقعیت مجازی کاملاً تازه کار باشید و به دنبال بازی‌های مقدماتی عالی باشید، یا یک بازیکن با تجربه واقعیت مجازی که می‌خواهد بازی‌های آسان‌تری را برای دوستان و خانواده کمتر با تجربه‌تر به نمایش بگذارد، این فهرست برای همه چیزهایی دارد.

مراحل اول – رایگان

اول چیزهای مهم! First Steps یک تجربه دمو کوتاه از Oculus است که به همراه Quest شما از قبل نصب شده است. احتمالاً اولین باری که هدست خود را راه‌اندازی کردید، قبلاً آن را اجرا کرده‌اید، و می‌توانید هر زمان که بخواهید با راه‌اندازی آن از کتابخانه برنامه موجود در هدست، آن را دوباره پخش کنید. اگرچه بازی‌ای نیست که احتمالاً هر روز به آن بازگردید، اما تجربه‌ای عالی است زیرا نه تنها به معرفی مختصری از قدرت واقعیت مجازی می‌پردازد، بلکه کاربران را از طریق تمام دکمه‌های روی کنترلرها راهنمایی می‌کند و اصول اولیه را به آنها نشان می‌دهد. برای گرفتن و پرتاب کردن اشیا

این باعث می‌شود First Steps یکی از بهترین تجربه‌های VR برای بازیکنانی که برای اولین بار در VR حضور دارند، باشد، به خصوص اگر آنها گیمرهای با تجربه نباشند. اگر می خواهید هدست را برای گروهی از دوستان یا خانواده خود دمو کنید، این مکان عالی برای شروع است! نه تنها به این دلیل که کوتاه و شیرین است، بلکه به این دلیل که بازیکن در پایان می‌تواند بین دو تجربه کوتاه (5 دقیقه‌ای) انتخاب کند – یک بازی تیراندازی یا یک بازی رقص – که به آنها اجازه می‌دهد اولین بار خود را در VR با چیزی از خود پایان دهند.

Beat Saber – 30 دلار (دمو رایگان)

Beat Saber بدون شک یکی از قابل دسترس ترین بازی های VR است. دلیلش این است که به هیچ دکمه ای نیاز ندارد (به جز چند بار کشیدن ماشه برای پیمایش در منو). نه تنها بازی کردن آسان است، بلکه یک انفجار نیز هست! Beat Saber یک بازی ریتم واقعیت مجازی است که در آن شما شمشیرهای نور را تاب می‌دهید تا بلوک‌ها را به ضرب و شتم برش دهید.

جدای از جذاب بودن و بازی کردن واقعاً آسان، بیت سابر نیز عالی است زیرا تقریباً در سطح جهانی راحت است. این به این دلیل است که هنگام بازی به جای حرکت در دنیای مجازی در یک مکان می ایستید.

وقتی این بازی را به بازیکنان جدید نشان می‌دهم، دوست دارم آنها را در بخش آموزش قرار دهم (که می‌توانید با کلیک کردن روی نماد علامت سوال در پایین منوی اصلی، سپس روی دکمه «بازی آموزش» آن را پیدا کنید). یک یا دو دقیقه بیشتر نیست، اما اصول اولیه را توضیح می دهد. همچنین ممکن است بخواهید درباره گزینه “No Fail” (که می توانید سمت چپ منوی انتخاب آهنگ را بیابید) بدانید که باعث می شود پخش کننده نتواند با از دست دادن نت های زیاد آهنگ را شکست دهد.

Superhot VR – 25 دلار (دمو رایگان)

اگر می‌خواهید کمی اکشن را تقویت کنید، به Superhot VR نگاه نکنید. این یک بازی اکشن با یک پیش فرض ذهنی است که در VR واقعاً منحصر به فرد است. در بازی زمان تنها زمانی به جلو حرکت می کند که شما حرکت کنید. بنابراین اگر حرکت را کاملاً متوقف کنید، جهان یخ خواهد زد. اگر آهسته حرکت کنید، عمل در اطراف شما با حرکت آهسته حرکت می کند.

این یکی دیگر از بازی های واقعیت مجازی بسیار آسان و راحت است زیرا شما فقط باید بدانید که چگونه از دکمه های دستگیره روی کنترلر برای گرفتن اشیا استفاده کنید و هیچ حرکت مصنوعی در دنیای مجازی وجود ندارد بنابراین بسیار راحت است. این بازی همچنین شما را تشویق می‌کند که بدن خود را برای طفره رفتن از چیزهایی که جذاب‌تر از استفاده از دست‌هایتان است حرکت دهید!

در این بازی شما با یک سری صحنه روبرو خواهید شد که در آن باید دشمنان را با پرتاب اشیاء به سمت آنها، مشت زدن یا شلیک به آنها از بین ببرید. دشمنان بلوکه هستند و خونی وجود ندارد. بیشتر شبیه شکستن مجسمه‌های شیشه‌ای است تا آسیب رساندن به مردم، بنابراین می‌تواند حتی برای کسانی که معمولاً نمی‌خواهند یک «تیرانداز» بازی کنند، بسیار قابل دسترس باشد.

فوجی – 15 دلار

Fujii یک بازی آرام و خارق العاده است که اولین مقدمه عالی برای کنترل های پیچیده تر VR است. برخلاف بازی‌های بالاتر در این فهرست، در فوجی از حرکات مصنوعی برای کاوش در دنیای مجازی شاد، حل پازل‌های ساده و جمع‌آوری دانه‌ها و موجوداتی که بخشی از باغی می‌شوند استفاده می‌کنید و می‌توانید از آن مراقبت کنید.

حتی به‌عنوان کسی که عاشق بازی‌های اکشن است، Fujii را یک تجربه VR لذت‌بخش و با طراوت است. بخش خوب این است که برخلاف بسیاری از بازی‌ها، هیچ تهدیدی در فوجی وجود ندارد. قرار نیست چیزی بیرون بیاید و شما را تعقیب کند یا نابودتان کند و شما را به یک ایست بازرسی بازگرداند. این بازی واقعاً در مورد کاوش در یک دنیای جادویی با سرعت خود است، و این آن را به بازی عالی برای یادگیری برخی از اصول VR مانند گرفتن، پرتاب کردن، حرکت از راه دور، و کنترل‌های ژست‌ها با سرعت خود تبدیل می‌کند. همه این مهارت‌ها زمانی مفید خواهند بود که به سمت بازی‌های واقعیت مجازی پیچیده‌تر حرکت کنید.

  Star Wars: Vader Immortal   10 دلار در هر قسمت (در مجموع سه قسمت)

اگر به دنبال کمی روایت هستید، حتی اگر اهل جنگ ستارگان نیستید، این مجموعه سه قسمتی ترکیبی سرگرم کننده و همه جانبه از روایت، پازل های سبک و اکشن را ارائه می دهد. این یکی از زیباترین بازی‌های Quest است و می‌توانید از یک شمشیر نوری عجیب استفاده کنید!

بهتر از آن، این بازی از نظر فنی به سه “قسمت” با اندازه 10 دلار تقسیم می شود. این بدان معناست که شما می توانید از اولین نمونه برداری کنید و از آنجا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید دو بازی بعدی را بازی کنید یا نه. حتی اگر نمی‌خواهید به دو قسمت بعدی بروید، اولین قسمت شامل یک «دوجو شمشیر نوری» است که یک حالت مبتنی بر موج قابل پخش است که ساعت‌ها سرگرمی را در تلاش برای تسلط بر مهارت‌های شمشیر نوری شما ارائه می‌دهد. این یک نسخه نمایشی عالی برای دوستان نیز است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *